.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سر دفترداران مازندران گرد هم مي آيند

همايش جامعه سردفترداران مازندران روز سه شنبه دوم آذر برگزار مي‌شود.

مسئول روابط عمومي جامعه سردفترداران مازندران اظهار داشت: اين همايش در سالن همايش اداره كل دادگستري استان مازندران برگزار مي‌شود.
عادل روحي افزود: اين همايش با رويكرد نقش دفاتر رسمي در ايجاد امنيت قضايي و رواني جامعه با حضور مسئول كانون سردفترداران و دفترياران كشور و مسئولان استاني برگزار مي‌شود.
مسئول روابط عمومي جامعه سردفترداران مازندران موضوعات اين همايش را در مورد نقل و انتقالات خودرو و چالش‌هاي پيش روي آن برشمرد.
روحي بيان داشت: درآمد سردفتران براي دولت، برنامه پنجم توسعه در زمينه نقل و انتقالات املاك براي به روز شدن اطلاعات و توسعه زير ساخت‌هاي آن و لايحه اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمي از جمله موضوع‌هاي همايش فردا است.
مسئول روابط عمومي جامعه سردفترداران مازندران خاطرنشان كرد: در اين همايش استاندار مازندران، مديركل ثبت اسناد و املاك استان، مديركل صدا و سيماي مازندران، رئيس كانون سردفتران كشور و مشاور كانون سردفتران استان حضور دارند.
به گفته روحي در مازندران 324 سردفتر فعاليت مي‌كنند.
مسئول روابط عمومي جامعه سردفترداران مازندران در پايان با تاكيد بر اينكه حل معضلات پيش روي سردفتران در همايش فردا مورد بررسي قرار مي‌گيرد ابراز اميدواري كرد؛ اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمي فردا به صورت تخصصي بررسي شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آذر 1389
با ابراز تاسف از اينكه مسيول روابط عمومي گردهمايي سر دفترداران را برگزار خواهد كرد و اين در حاليست كه دفاتر ازدواج قائمشهر براي دومين بار در سال جاري در ايام اوج عقد و ازدواج (بار قبل در ايام نوروز بوده)از داشتن سند عقد نامه در رنج هستند و بعد از گذشت 10روز از گذشت عقد بدليل نداشتن سند عقدنامه از ارائه آن خوداري ميكنند و اعلام ميدارند كه سند ازدواج نداريم و با مراجعه به اداره ثبت به دليل معتبر نبودن امضاء سرپرست اداره ثبت در بانك اين مشكل بوجود آمده است .خواهشمند است اين مشكل بررسي گردد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.